Specjalista Ewidencji Papierów Wartościowych

Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista Ewidencji Papierów Wartościowych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie ewidencji papierów wartościowych, w tym analiza i uzgadnianie kont papierów wartościowych oraz sporządzanie bilansów papierów wartościowych,
  • rozliczanie transakcji zawartych na rynkach regulowanych i poza rynkiem regulowanym, w tym obsługa rynku terminowego,
  • obsługa zdarzeń korporacyjnych oraz pożytków z instrumentów finansowych,
  • naliczanie i regulacja podatków od świadczeń z papierów wartościowych oraz sporządzanie wymaganych informacji podatkowych, łącznie z PIT-8C,
  • obsługa finansowa rachunków inwestycyjnych klientów w systemie maklerskim oraz bankowym,
  • prowadzenie i obsługa depozytu papierów wartościowych, w tym obsługa świadczeń,
  • współpraca z innymi komórkami Domu Maklerskiego oraz podmiotami rynku finansowego,
  • sporządzanie wymaganych prawem raportów i sprawozdań, śledzenie zmian z regulacjach,
  • udział we wdrażaniu nowych wersji oprogramowania systemów operacyjnych,
  • wykonywanie innych prac finansowo-księgowych, zleconych przez przełożonych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • osoba, która była zgłoszona do KDPW jako zatrudniona przy obsłudze obrotu instrumentami finansowymi,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • doskonała umiejętność organizacji pracy,
  • skrupulatność i komunikatywność,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym zespole oraz przy realizacji nowych projektów,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • pakiet pozapłacowy: karta MultiSport, ubezpieczenie na życie, PPK,
  • atrakcyjną lokalizację przy stacji metra Rondo Daszyńskiego.

Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji

Przetwarzając w procesie rekrutacji dane osobowe kandydata do pracy Dom Maklerski kieruje się obowiązującymi zasadami prawa w tym:

  • Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO)
  • Przepisami prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy oraz §2 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2369).

 

Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w procesie rekrutacji jest Dom Maklerski Banku BPS S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Grzybowskiej 81, 00-844 Warszawa. W obecnym postępowaniu rekrutacyjnym Państwa dane osobowe, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, będą przetwarzane
w celu podjęcia działań koniecznych przed ewentualnym zawarciem z Państwem umowy, a zatem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 221 §1 KP. Inne podane przez Państwa dane, w tym dane do kontaktu albo wizerunek, będą przetwarzane na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), która może jednak zostać odwołana w dowolnym czasie. Państwa dane osobowe mogą być także przetwarzane dla zabezpieczenia prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Dom Maklerski jako administratora danych – na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. f  RODO.

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne lecz niezbędne, do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.

Podanie przez Państwa innych danych osobowych w zakresie dodatkowych informacji niewymaganych przepisami prawa (takich jak zdjęcia, umiejętności, miejsce urodzenia) jest poczytywane jako zgoda na przetwarzanie tych danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

W przypadku, gdy w swoim CV zamieścicie Państwo dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
nie będziemy ich przetwarzać, chyba że udzielicie nam Państwo na to odrębną zgodę.

Udostępnianie

Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Domu Maklerskiego,
w szczególności dostawcom usług IT, audytorom, doradcom, a także podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Dom Maklerski nie przekazuje danych osobowych osób ubiegających się o pracę poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez jeden rok, w celu nawiązania kontaktu w przypadku organizowania przez Administratora przyszłych rekrutacji. Po tym okresie Państwa dane mogą być przechowywane przez Dom Maklerski, tylko gdy okaże się to niezbędne dla zabezpieczenia prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Dom Maklerski jako administratora danych w postaci ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń mających związek z rekrutacją, z uwzględnieniem jednak okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

Prawa osób, których dane dotyczą

Macie Państwo:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych, dla których jedyną podstawą ich przetwarzania przez Dom Maklerski jest ta właśnie wcześniej udzielona zgoda – cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).