Gotowy
by zacząć?

Kontakt

Infolinia: 
od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00 - 17:15

tel.: 801 321 456
tel.: (22) 539 - 50 - 16


fax: (22) 539 - 55 - 56

mail: dm@dmbps.pl
AAA

Puls Parkietu - rynek akcji

Archiwum Archiwum

Opracowanie z dnia - 11.05.2018

Informacje dnia

11 BIT
Wyniki Spółki za 1Q’18: strata netto osiągnęła -979 tys. PLN vs -955 tys. PLN za 1Q’17. Wynik EBIT osiągnął -797 tys. PLN (za 1Q’17: +465 tys. PLN). Przychody obniżyły się r/r o 21% r/r, do 2,4 mln PLN. środki pieniężne nakoniec III’18 wyniosły 26,2 mln PLN (-10%).
Okres 1Q’18 to głównie przygotowania do premiery „Frostpunk” (24 IV 2018 r.), w tym działania
marketingowe. Skupienie uwagi na „Frostpunk” wpłynęło m.in. na spadek monetyzacji „This War of Mine”,a tym samym obniżenie przychodów w 1Q’18. Wynik operacyjny został dodatkowo obniżony w wynikuprzekazania darowizny (649 tys. PLN) na rzecz fundacji War Child. Spółka przygotowuje się również do premierygier: „Moonlighter” oraz „Children of Morta” (działalność wydawnicza), trwają również prace na grą „Projekt 8”.Umocnienie PLN wobec głównych walut (r/r) powiększyło koszty finansowe (część aktywów stanowią środkifinansowe w walutach obcych). W ocenie zarządu, przyszłe wyniki będą głównie zależały od monetyzacji„Frostpunk” (planowane są DLC), „TWoM” (m.in. kolejne dodatki do TWoM: Stories), a także (w dłuższymhoryzoncie) sprzedaży „Projekt 8”.
PLAYWAY Spółka objęła nowe udziały w spółce Baked Games za łączną kwotę 199 tys. PLN, po podwyższeniu kapitału,
Playway będzie posiadał 44% udziału w kapitale spółki. Głównym projektem Baked Games jest Prison Symulator
(nazwa robocza).
ARTIFEX Strategia Spółki zakłada rozwój w segmentach HOPA, F2P oraz Premium. W segmencie HOPA, Artifex chcepodnieść średnią cenę sprzedaży i poprawić komercjalizację (wprowadzenie większości gier na platformy XboxOne oraz PS4, a najlepsze również na Nintendo Switch). W średnim terminie Spółka chce wprowadzićdodatkowo subskrypcyjny model sprzedaży. Dla F2P, zasoby Spółki skupią się na 2-3 najbardziejperspektywicznych projektach, a także ograniczeniem ryzyka projektów dzięki współpracy z doświadczonymwydawcą. W segmencie Premium celem jest osiągnięcie potencjału przychodowego przewyższającego segmentHOPA, w tym celu m.in. powstaną 4 niezależne zespoły deweloperskie (do tworzenia gier klasy Triple-I).
QUBICGAMES Wynik netto Spółki za 1Q’18 osiągnął 324 tys. PLN (za 1Q’18: -223 tys. PLN), EBIT: -139 tys. PLN (-235 tys. PLNza 1Q’17), przychody wzrosły r/r do 589 tys. PLN (90 tys. PLN za 1Q’17). Środki pieniężne na koniec okresywyniosły 5 tys. PLN.Poprawa wyniku netto vs EBIT wynik przede wszystkim z zysku ze zbycia inwestycji (+175 tys. PLN; sprzedażczęści akcji Drageus Games S.A. – spółka nie jest już dla Emitenta jednostką stowarzyszoną) oraz aktualizacjiwartości inwestycji (+300 tys. PLN). 1Q’18 przyniósł znaczny wzrost wolumenu sprzedaży (na konsolę NintendoSwitch): 34,3 tys. sztuk vs 19,2 tys. za 4Q’17 (+79%). Za okres 01 IV – 06 V 2018 r. sprzedaż miała wynieść39,2 tys. sztuk.
Pobierz Puls Parkietu Pobierz Puls Parkietu

Partnerzy

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji >>
[x]