Gotowy
by zacząć?

Kontakt

Infolinia: 
od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00 - 17:15

tel.: 801 321 456
tel.: (22) 539 - 50 - 16


fax: (22) 539 - 55 - 56

mail: dm@dmbps.pl

Rozwiązywanie problemów

1. Podczas logowania do systemu transakcyjnego pojawia się komunikat mówiący o przerwie technicznej lub braku łączności.
 

Komunikat ten może pojawić się gdy:

  • prowadzone są prace konserwacyjne systemu, ale wówczas odpowiednio wcześniej wysyłana jest stosowna informacja do Klientów oraz umieszczany jest odpowiedni komunikat na stronie https://maklernet.dmbps.pl mówiący o terminie przeprowadzanych prac technicznych i niedostępności systemu transakcyjnego,
  • w trosce o zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa zmianie ulegną zapisy w pliku konfiguracyjnym aplikacji, a Klient próbuje nawiązać połączenie poprzez nieaktualną wersję pliku uruchomieniowego systemu transakcyjnego, który został zachowany w plikach tymczasowych przeglądarki/ maszyny wirtualnej Java. W takiej sytuacji należy:
  • 1) usunąć pliki tymczasowe przeglądarki oraz maszyny wirtualnej Java (instrukcja wyczyszczenia plików tymczasowych przeglądarki internetowej oraz maszyny wirtualnej Java >>>)
  • 2) zalogować się do systemu transakcyjnego bezpośrednio przez stronę https://maklernet.dmbps.pl.
   
   


 

 

Partnerzy

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji >>
[x]